torsdag 6. desember 2012

Snart juleferie!

Nå nærmer julen seg med stormskritt, og dagen flyr av gårde! På hjemmebane holder vi på med oppussing av et hus som vi skal flytte inn i FØR jul. Jeg har også en stilling på skolen på 30 %, som fort blir veldig mange fler prosent da jeg tar vikartimer i tillegg. Og sist men ikke minst, har jeg studiene mine.

Læringskurven dette semesteret har vært bratt. Selv om kombinasjonen mellom jobb, hjem og studier har vært slitsom, har det gitt meg masse erfaringer! Jeg synes studiet har vært så meningsfylt i år, nettopp fordi jeg har kunnet knytte det jeg leser og lærer til enkeltelever/klasser/skolen.

Jeg håper at neste semester kan bli like lærerikt, men kanskje litt mindre travelt!

God jul!

3 kommentarer:

  1. Det har vært et veldig travelt semester! Jeg har også arbeidet ved siden av og ser nytten av dette for å se sammenhengen mellom teori og praksis:)

    God Jul til deg!

    SvarSlett
  2. Jeg har opplevd det på samme måte. Jeg har riktig nok ikke hatt faste timer, men har jobbet mye som vikar. Det har vært til uvurderlig hjelp i studiene. Selv skulle jeg ønske at jeg hadde hatt litt flere timer i døgnet.
    Lykke til med oppussingen og god jul Ann-Helen :)

    SvarSlett
  3. God jul Silje og John Tore:) Nå kan vi senke skuldrene en stund, og bare nyte jula!

    SvarSlett